Vaše reakce
Jana Dušková
Kupujeme je celá rodina na každou příležitost. Jsou úžasné. Ze začátku mě trápilo, kolik z lodiček zůstane materiálu, ale vyřešila jsem to rozpuštěním vosku do skleničky s knotem a slouží pak dál jako svíčka ve skle . Určitě zase na vánoce koupím další. Jsou nenahraditelné. Díky a ať se Vám daří.
Juuu ty jsou nádherné... mám objednáno pro celou rodinku. Lodicky pouštíme každý rok při štědrovečerní večeři s těmi od Vás to bude letos pecka!
Objednáno pro mou třídu námořníků 





U nás obrovský úspěch
U nás jsou lodičky Top 

Vánoce a lodičky štěstí 






Nemocnice Mariánské Lázně -
Lodičky štěstí v naší nemocnici rozzářily nejeden úsměv
Děkujeme ceskesvicky.cz 


- Úvod
- Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. Všeobecná ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi společností České svíčky s.r.o., Třída Míru 1981, Tachov 347 01, IČO: 280 12 011, DIČ: CZ28012011, dále jen „prodávající“, na straně jedné a osobami využívajícími služeb Internetového obchodu prodávajícího na straně druhé, dále jen „kupující“.
Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí níže uvedenými obchodními podmínkami a dále v rozsahu těmito podmínkami neupravenými zákonem č. 40/1964 Sb. (dále jen „obchodní zákon“), zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.
2. Objednání zboží
Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Veškerý sortiment v tomto e-shopu je vyráběn na zakázku.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
3. Odstoupení od smlouvy
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má kupující v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 15 dní od převzetí zboží. Toto se nevztahuje na sortiment, který je vyráběn na zakázku. Kupující má dále právo na storno objednávky do 24 hodin po jejím uskutečnění s výjimkou případu, kdy byla již objednávka vyřízena a zboží vyexpedováno.
Při odstoupení od smlouvy po provedení expedice nebo nepřevzetí objednaného zboží má právo dodavatel právo účtovat odběrateli storno poplatky ve výši skutečných nákladů - dopravné, poštovné, balné a smluvní pokutu ve výši 10% z hodnoty objednaného zboží.
4. Informace o zboží
Prodávající uvede na stránkách svého Internetového obchodu základní údaje o zboží, které nabízí. Zejména název, značku (výrobce či dovozce), koncovou cenu za zboží v Kč i pro jednotlivé varianty produktů, záruční dobu, která je na zboží poskytována, informaci o lhůtě dodání, případně další informace popisující např. charakteristiku zboží. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se s těmito informacemi seznámil.
5. Proces objednání, dodací podmínky
Prodávající řeší způsob dopravy s každým zákazníkem individuálně a snaží se najít nejefektivnější řešení. Standardně nabízí jako rychlý a spolehlivý způsob dodání, zaslání objednaného zboží jako balík prostřednictvím přepravní společností na dobírku. Je samozřejmě možný i osobní odběr zboží. V případě, že celková cena za zboží přesahuje částku 1000- ,- Kč s DPH, prodávající neúčtuje kupujícímu žádné další poplatky za přepravu. V opačném případě je kupujícímu účtováno poštovné a balné v celkové výši 125,- Kč s DPH.
Prodávající si vyhrazuje na doručení objednaného zboží lhůtu uvedenou na stránce tohoto zboží prodlouženou o dobu přepravy. V situaci, kdy kupující objednává větší množství zboží, platí lhůta u zboží s nejdelší dostupností. V případě zájmu kupujícího lze individuálně objednávku vyřídit po částech. Za dobu přepravy je považováno nejvýše 5 dní.
Kupující obdrží spolu s objednaným zbožím dále fakturu na toto zboží a pokud to charakter zboží vyžaduje, také záruční list, návod k použití apod.
V případě, že prodávající není schopen objednané zboží kupujícímu zajistit, případně je schopen dodat pouze část objednávky, bude o tom neprodleně informovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.
6. Reklamační řád
Informace o reklamacích na telefonu 777 687 528.